środa, 4 maja 2011

It's CANDY time !!!


Witajcie kochani....dziś obiecane CANDY  nr.1 :)
w którym znajdują się m.in. 7 szt.odbitek stempelków (moich ulubionych;)
z serii Magnolia , 2 metry błękitnej koronki , 2 gąbkowe pędzle ,
papierowe serduszko , 4 metolowe klipsy do albumu , garśc kol . guziczków
kilka kwiatuszków , papierowe torciki-idealne na ślubną karteczkę ;)
oraz  brokatowy klej! :)

Może nie jest tego zbyt wiele...ale zawsze coś ;)




A oto kilka CAND(Y)owych zasad :

- CANDY trwa do końca MAJA do godz.00,
- trzeba zostac obserwatorem mojego bloga ,
  - trzeba zostawic komentarz pod tym postem ,

- losowanie odbędzie się 1 Czerwca
spośród pozostawionych komentarzy :)

trzymam kciuki za każdego!!! xxx
zapraszam wszystkich do zabawy !!!

POZDRAWIAM!!!





60 komentarzy:

agea pisze...

zapisuję się z ochotą wielką na te różności:)

ania pisze...

Super candy:)) Pozdrawiam!

truskawkaM pisze...

wygląda bardzo kusząco:)

malutka pisze...

Oj takich przydasi to nigdy nie za wiele.
Zapisuje się koniecznie.
Pozdrawiam
http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

ecila pisze...

wow:) super staję i ja :)

jola_zola pisze...

śliczne przydasie więc szybciutko sie zapisuję:):):)

ArtMagda pisze...

piszę się na te cudne candy!!!

Danusia pisze...

Zapisuję się na te cudeńka.
Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Ela 17 pisze...

ja też się zapisuje

Ola pisze...

No to się ustawię w kolejce:)

vivi22 pisze...

już kilka stempelków mam ale reszta też się przyda :)

Daria tworzy pisze...

Bardzo fajne candy- moze akurat się uda:)Pozdrawiam

Kalina pisze...

Chętnie bym przegarnęła takie cudne cukieasy, pozdrawiam serdecznie:)

Małgorzata P. pisze...

pozdrawiam i pisze sie oczywiscie na ta zabawe :-)

kamarek pisze...

Zapisuje sie!

agulek pisze...

Chętnie zaopiekuję się tymi skarbami:-)
agulek.4@wp.pl

justysias7000 pisze...

z chęcią sie zapsizę:)

magdowo pisze...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
Zapraszam również na Candy do mnie.
Pozdrawiam.
Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/
Obserwuję jako magdowo :)

Yoasia pisze...

Wiele czy nie wiele ale piękne..... ja sie dopisuję z miła chęcią. Jeszcze żadnego candy nie wygrałam więc może los teraz sie do mnie uśmiechnie. A jesli nie to cóż.... nadal szansę będę mu dawać:)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam tez na candy do mnie

Dzieła Madame pisze...

obserwuje i się zapisuje:)
pozdrawiam

kingasweet pisze...

Cudne przydasie więc również się zapisuję. :)
Pozdrawiam

darias pisze...

To i ja stanę w kolejeczce i zapraszam do siebie.

http://kubusiowoinietylko.blogspot.com/

Kaśka pisze...

może się uda, zapisuję się z ochotą
pozdrawiam i zapraszam do siebie

wiosanka pisze...

Spełniłam warunek więc candyduję! :-)

Pozdrawiam serdecznie!

ArtIs pisze...

Twój blog już jakiś czas obserwuję więc pozostaje tylko drugi warunek :)Cadny superowe, liczę że mi się poszczęści, a co! :))

Olu pisze...

zgłaszam się również i przy okazji zapraszam na Candy do Warsztatury: warsztatura.blogspot.com.

Pozdrawiam,
O :)

Marta pisze...

Ja też już dołączyłam do obserwatorów:)teraz liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu:) pozdrawiam cieplutko!
m.kuternowska@gmail.com

kachna pisze...

zapisuję się i ja, przede mna mój pierwszy wędrowniś więc cukiereczki smakowite

monia pisze...

Słodkie obrazki :)
Chętnie odwiedzę częściej Twój blog
http://moniaz125.blox.pl/html

frogus_80 pisze...

Nie za wiele ??? To chyba żarcik....ech takie cudowności zgłaszam się...pozdrawiam serdecznie

skimmia pisze...

To i ja ustawię się w kolejce i oczywiście będę częściej tu do Ciebie zaglądać :-)
pozdrawiam

Ewa pisze...

Ja też się zapisuję z wielką chęcią po takie cuda. Pozdrawiam.

etrala pisze...

O ja tez z chęcią stanę, te odbite stempelki sa śliczne !

kasiuleczka pisze...

i ja sie z checia zapisuje na te cudne prezenty.

Ann pisze...

Bardzo apetyczne to candy wiec pisze sie i ja
anetmis@alice.it

Unknown pisze...

Ojjj mnie również nie może zabraknąć w TAKIM candy.

Pozdrawiam

nayanka pisze...

Z przyjemnością się ustawię w kolejce :)

Kinga pisze...

Ustawiam się w kolejce. obserwuję jako Kinga.
mój blog: szalone-zycie-kingi.blogspot.com

Zielona pisze...

Ciekawa nagroda :)
Pozdrawiam

nuriko pisze...

ja się zapisuję :) Pozdrawiam

mapowska pisze...

Super Candy! Piękne Magnolie! Zakochałam się w tych stemplach :)
Ustawiam się w kolejce i trzymam za siebie kciuki ;)

Zapraszam takze na Candy do mnie:
http://mapowska.blogspot.com/2011/05/drugie-candy-second-candy.html

Pozdrawiam serdecznie!

AM2308 pisze...

To i ja się zapiszę... :)

Zuza pisze...

i ja się dopiszę :)

Alusiek7 pisze...

po takie cukierasy to i ja się ustawiam
pozdrawiam alusiek7@o2.pl

askoz pisze...

dopisuje się do kolejki;)

Paola pisze...

Same śliczności;) Z miłą chęcią zgłaszam się do zabawy;)
http://paulineczka-k.blogspot.com

odskocznia jutki pisze...

ale by było fajnie wygrać kocham kolorować tildy :)

Agnes B pisze...

Kochani witajcie....bardzo cieszy mnie to,ze tyle osob zglosilo sie na moje candy:) Chcialam Wam za to podziekowac :* Losowanie juz tuz tuz....moja 5 letnia asystentka Laura wylosuje szczesliwego zwyciezce ....trzymam kciuki za KAZDEGO Z WAS i serdecznie pozdrawiam.Pa

dagala pisze...

sympatyczne tildki. chętnie bym je przygarnęła:) zapisuję się w ogonku:)

Kasia Udalska pisze...

Z przyjemnością będę obserwatorem Twojego bloga, cieszę się, że tu trafiłam, bardzo mi się podobają Twoje prace, cudnie kolorujesz Tildy!! i robisz piękne rzeczy :) Ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie! :)

Karolcia pisze...

Jak może mnie tu jeszcze nie być>>??
W kolejeczce się ustawiam i banerek wklejam ;)

raeszka pisze...

Super candy, chętnie się zapisuję :).

Karaluszek pisze...

Ja również się ustawię w kolejce:)

http://maly-karaluszek.blogspot.com

montagna pisze...

cukierki kuszące :) info u mnie już jest.

http://hendmejdowemiszmasze.blogspot.com

Kathinna pisze...

Droga Agnes, ja najpierw napomknę, że masz literówkę na górze strony: "bublikowane" a chodziło chyba o publikowane ;)
A teraz ładne i zgrabnie wskoczę do kolejki ;)
Pozdrawiam z Wyplatanych opowieści :)

Karkakg pisze...

obowiązkowo się zapisuje :)

zainspirowana pisze...

koniecznie muszę stanąć w kolejce!
obserwatorem, oczywiście, już jestem...

Skandynawska_Indianka pisze...

Takie stempelki marzą mi się od dawna,ale niestety nie mam w tej chwili możliwości sobie takich zafundować,więc z odbitek będę bardzo zadowolona....jeśli tylko mi się poszczęści...;)
pozdrawiam i ustawiam się z nadzieją w kolejce...
skandynawska.indianka@gmail.com

Britta pisze...

Można jeszcze się zapisać?jeśli tak,to się czym prędzej zgłaszam;)
lillyrose.britta@gmail.com

Agnes B pisze...

oczywiście,dziś,do godziny 00 można się zapisywać ;)

ETYKIETY

A Die For A Sketch (7) akwarele/watercolor (2) album (1) album komunijny (1) album na fotki (4) aniołki (1) ATC (1) baby boy (2) baby girl (2) blejtram (8) Blog-Hop (1) Boże Narodzenie (36) By Lorie Davison (2) canvas (6) Chrzest Św. dla dzieci (1) digi-scrap (17) digi-stamp (7) digi-stemple (7) Digital-Paper (36) dla dzidziusia (3) dla dzieci (8) Dla Mamy (2) domek (1) DT Craft-Szafa (6) DT Lia Stampz (2) DT Lollyrot (2) dzień babci i dziadka (3) Dzień Matki (1) Edwin-Magnolia (2) folder cd (1) foto (3) foto ramka (2) fotoGra (1) freebies (8) glimmer mist (1) Grudniownik/December Daily (1) HopmArt (27) igielnik (1) Janet (1) kartka (44) kartki (179) kartki mix-media/mix-media cards (3) klatka/bird cage (1) Komunia Św. (8) kotek (1) królik (1) kurs-tutorial (4) Lift (3) LO (11) LO/Layouts (6) marynistyczne (1) mediowo (2) mini album (8) Mix Media (5) motyl (1) mój dom (1) Namaste (5) Nasze Wędrowanie (1) natura (3) New Year (1) notebook (2) notes (2) okrągłe pudełko/pudełko (3) On-Line Show (1) opakowania na prezent (1) owieczki (1) pastele (1) pastelowo (4) podobrazie/canvas (11) podziękowania (4) podziękowanie dla rodziców (1) Priss D (1) pudełka/boxes (4) ramka (4) recykling (4) retro (2) różne (1) school/szkoła (1) scrapcake (1) Scrapujące Polki (13) serduszka (1) shabby chick (6) słodkości/candy (13) ślub (8) święta (40) tag (6) technika malowania stempli (3) Tilda króliczek (4) Tilda Magnolia (34) Tilda MagnoliaHalloween (1) urodziny (6) video tutorial (2) vintage (5) Walentynki (5) Wielkanoc/Easter (10) wiosna (2) work in progress (1) Wyniki Blog Hop (2013) (1) wyróżnienia (1) wyzwanie/challenge (79) xmas (34) z materiału (10) zakładka (2) zaproszenia (1) zaproszenia komunijne (1) zawieszka (6) życzenia (1)